Stressivaba juhtnöörid rasestumiseks.

Mõned kasulikud näpunäited

Tervislik toit

Madala rasvasisaldusega, kõrge toiteväärtusega toit on kehale alati hea ja on eriti oluline toetamaks meie sigimisfunktsiooni. Enamiku asju, mida meie keha vajab, saame tasakaalustatud toidust, nagu vitamiine ja mineraalaineid värsketest puuviljadest, salatist ja juurviljadest või kaltsiumi jogurtist, riisist ja apelsinimahlast. Raud on oluline hapnikuvarustuse tagamiseks meie veres (punane liha, kaunviljad, täisteratooted), samuti nagu jood kilpnäärme talitluseks (kala või kiivid).

Tervislik toitumine aitab tõsta ka sperma kvaliteeti. Sinu partner saab anda oma panuse, olles kindel, et ta sööb palju C, E ja B12 vitamiini. Sellega ilmselt isegi ei kaasne suuri muutusi elusviisis, kuna kõiki neid kolme vitamiini võib leida laias valikus toiduainetes.

Sa peaksid loobuma või vähendama alkoholi ja nikotiini tarbimist ning rääkima oma arstiga lapsesaamisplaanidest enne, kui alustad mõne ravikuuriga. Samuti on tõestust leidnud kofeiini negatiivne mõju viljakusele. Kohvi võid siiski hommikuti piisavalt juua, et alustada oma päeva - kuni kaks tassi kohvi või musta teed iga päev on hästi.


Kas teadsid, et ...

... et tervislik toitumine suurendab viljakust?

Loe lisaks...more...

Temperatuuri meetod...

... hõlbustamaks pereplaneerimist loomulikul viisil.

Rohkem infot...more...